I Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida w Wyszkowie

Kategoria:
Autor: Deluga Marzena | Kategoria: Uroczystości i wydarzenia | Data: 2017-09-20
GDYBY TAK RZUCIĆ WSZYSTKO I WYJECHAĆ W BIESZCZADY...
W dniach 12-15.09.2017, my, czyli uczniowie klas IIIB i IIIG, wyjechaliśmy na wycieczkę w Bieszczady. Galeria zdjęć
Przez cztery dni zachwycaliśmy się pięknymi górskimi widokami, zupełnie zapominając o szkole. We wtorek zwiedziliśmy Zamek w Sanoku oraz mieszczące się w nim muzeum ikon i galerię prac Zdzisława Beksińskiego. Następnego dnia weszliśmy na Połoninę Wetlińską, do schroniska Chatka Puchatka. Niemal przez całą wędrówkę towarzyszyła nam mgła, która rozwiała się na szczycie i za trud wspinaczki zostaliśmy nagrodzeni pięknymi widokami. Integracja, pomoc i wsparcie na górskich szlakach przydały nam się szczególnie trzeciego dnia. Pomimo silnego wiatru – wspólnymi siłami – zdobyliśmy najwyższy szczyt Bieszczad – Tarnicę (1346 m n. p. m.). Zarówno wędrówkę po górach, jak i zwiedzanie okolicznych zabytków, takich jak pomnik Świerczewskiego i cerkiew w Smolniku, umilały nam opowieści przewodnika – pana Huberta (którego serdecznie pozdrawiamy). Ostatniego dnia relaksowaliśmy się podczas rejsu statkiem po Zalewie Solińskim, podziwiając największą w Polsce zaporę wodną. Dziękujemy naszym wychowawczyniom – pani Renacie Kacperskiej i pani Marzenie Deludze oraz panu Jackowi Iciakowi za organizację wycieczki i miłą atmosferę.

Iwona Mielczarczyk, Weronika Chorchos, Agnieszka Karsznia, Natalia Teofilak, kl. 3B

PS Więcej informacji – nie tylko o tym, co zwiedzaliśmy – w szkolnej gazetce
[Galeria zdjęć] [Powrót do aktualności >>]

© I Liceum Ogólnokształcące im. C. K. Norwida w Wyszkowie. Wszelkie prawa zastrzeżone. 2005-2016 r.